Δευτέρα

ΜΠΑΧΑΛΟ !!!!!! Τι γίνεται σήμερα, τώρα, στο κέντρο;

Να μερικά e-mail και φωτογραφίες από κινητά που έπεσαν στα χέρια μου να πάρετε μια ιδέα του τι γίνεται στο κέντρο της Ελλάδας.
1). Είμαι 32 ετών μητέρα δύο μικρών παιδιών που έχω την ατυχία να ζω στο κέντρο της Αθήνας. Το πρωί και μετά από όλα όσα έχουν γίνει αποφάσισα να σηκώσω το κινητό μου τηλέφωνο και να σας στείλω μια φωτογραφία που δείχνει τη μόνιμη εικόνα στην περιοχή μας. Ξεκαθαρίζω: δεν έχω κανένα πρόβλημα με τους αλλοδαπούς και μακριά από εμένα κάθε τι που παραπέμπει σε ρατσισμό. Όμως έχουμε να κάνουμε με άτομα που δεν έχουν δουλειά, δεν έχουν χρήματα και δεν έχουν να φάνε. Τι θα κάνουν όλοι αυτοί για να ζήσουν; Ακόμα και Έλληνες να ήταν σε αυτή την κατάσταση τι θα άλλαζε; Είναι άνθρωποι που δεν έχουν στον ήλιο μοίρα. Άνθρωποι τους οποίους οι κυβερνήσεις μας έφεραν στην Ελλάδα και τους άφησαν έξω από τα σπίτια μας. Θα κάνει κανείς κάτι; Εσείς θα αντέχατε σε αυτές τις συνθήκες; Βοηθήστε όλοι γιατί δεν πάει άλλο...


2).Κάνω αυτή τη δουλειά 20 χρόνια και μέσα στο ταξί, βλέπω και την αλλαγή της κοινωνίας. Ποτέ αυτή η δουλειά δεν ήταν χωρίς κινδύνους, όμως τώρα τελευταία το κακό έχει παραγίνει. Το βράδυ της Πέμπτης (12-05-2011), πήρα μια κούρσα από Ομόνοια για το Πασαλιμάνι. Ήταν δύο κοπέλες που καθόντουσαν πίσω και φαίνονταν ok. Η μία ξανθιά και η άλλη μελαχρινή μετρίου αναστήματος, καλοντυμένες και όμορφες που μιλούσαν φυσιολογικά. Όταν φτάσαμε η μία άνοιξε την πόρτα και η άλλη έκανε πως ψάχνει το πορτοφόλι της. Βγήκε έξω και καλά για να δει καλύτερα και άρχισαν να τρέχουν. Φώναξα για βοήθεια αλλά πρόλαβαν να φύγουν. Δεν θα σωνόμουν με τα 18,50€ αλλά θλίβομαι γιατί ακόμα και μικρά κορίτσια παίρνουν τον δρόμο της εγκληματικότητας. Αν κάποιος (συνάδελφος και μη) μπορεί να βοηθήσει για τις δύο νεαρές ας απευθυνθεί στην αστυνομία Πειραιά που έκανα καταγγελία. Ευχαριστώ πολύ...

3). Αυτή η φωτογραφία είναι η φυσική κατάληξη της εγκληματικής αδιαφορίας του κράτους. Στη θέση του θύματος θα μπορούσα να είμαι εγώ, ο άλφα, ο βήτα... που μένουμε εδώ. Μας έχουν εγκαταλείψει. Ο παππούς μου πλήρωσε ένα σκασμό λεφτά για να αγοράσει το σπίτι μας που βρίσκεται σε αυτή την περιοχή και τώρα φοβόμαστε να κυκλοφορήσουμε. Ακούω πολλούς να μας λένε ρατσιστές, πως τα ισοπεδώνουμε όλα κλπ. Σε όλους αυτούς προτείνω να ανταλλάξουμε τα σπίτια μας. Να πάμε εμείς στην περιοχή τους και να έρθουν εκείνοι εδώ να δουν τη γλύκα. Η ανησυχία μας γίνεται οργή. Θα ασχοληθείτε κύριοι της κυβέρνησης με το πρόβλημα της εγκληματικότητας; Θα κάνετε κάτι; Ή θα πάρουμε την κατάσταση στα χέρια μας;



ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΙΚΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΛΗΦΘΕΙΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ. ΦΘΑΝΕΙ ΜΕΧΡΙ ΕΔΩ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΟΥΝ ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ. ΕΚΛΟΓΕΣ ΟΧΙ ΑΥΡΙΟ, ΧΤΕΣ. ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ !!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου