Τετάρτη

Μία καταγγελία όπως δημοσιεύτηκε στο "Μακελειό .gr"

Μια καταγγελία από αναγνώστη του Μακελειό, δείχνει για άλλη μια φορά το διεφθαρμένο και διαλυμένο σύστημα και την ανικανότητα του κράτους! Η γραφειοκρατία ήταν πάντα ένα καταραμένο κομμάτι της Ελλάδας… δεν φτάνει που ταλαιπωρεί τον κόσμο, κάνει και λάθη που μπορεί να αναστήσουν ακόμα και … νεκρούς!

Διαβάστε την καταγγελία του αναγνώστη μας:
 

«Αυτό που θα σας πω θα σας καραφλιάσει,
Ήρθε χαρτί από την εφορία, ποσό επιτηδεύματος με όνομα επιχείρησης Β. Ν – ΣΙΑ (το όνομα του καταγγέλλοντα), στην οδό …… 14 στη Νεάπολη Αττικής (Εφορία Νίκαιας – Κορυδαλλού). Το όνομα αυτό είναι δικό μου αλλά και του παππού μου, το οποίο έγραφε ποσό οφειλής 500 ευρώ. Λέω έχω επιχείρηση και δεν το γνωρίζω; Τελικά ήτανε ο παππούς μου που είχε ένα φορτηγό με οικοδομικά το 1976 και το οποίο πούλησε τότε κλείνοντας τα πάντα από χαρτιά εφορίας κλπ.
Έψαξα και δεν τον έβρισκαν, φανταστείτε τώρα… Και ήρθε προχθές το χαρτί (φυσικά ο παππούς έφυγε από τη ζωή το 2001). Πήγα στην εφορεία Νίκαιας και η ουρά ήταν μέχρι την έξοδο. Όλοι σχεδόν για το ίδιο πράγμα. Μπορεί ιδεολογικά να είμαι Χρυσή Αυγή από άποψη, αλλά με αυτό την ανικανότητα του Ελληνικού συστήματος εξαγριώνομαι σε τεράστιο βαθμό και γίνομαι έξαλλος. Μέχρι που είπα στον υπάλληλο θα πάρετε τα Α@@@ια μου. Σε κάνουν να μην θες να σεβαστείς τίποτα!
Στην τελική άμα θέλουν τα λεφτά να πάνε να βρουν το παππού στο 2ο χωνευτήρι, στο Σχιστό Κορυδαλλού. Έφυγα από εκεί για να μη γίνει κανένα συμβάν με κανέναν υπάλληλο. Είμαι 28 ετών βέβαια, τσάμπα οι σπουδές ηλεκτρονικής και της ΑΕΝ εμποροπλοιάρχων. Κατεστραμμένος, άνεργος, μαζί με τους 2 γονείς και πλέον κανίβαλος σε τέτοια θέματα. Ευτυχώς που δεν είχε δεχτεί την κληρονομιά (ένα φορτηγό) ο πατέρας μου στα 15 του. Δηλαδή έλεος! Τόσο άχρηστοι είναι; Ντρέπομαι που είμαι Έλληνας και το απεχθάνομαι αυτό που λέω»!
Ν.Β

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου