Δευτέρα

Το χρονικό του φόνου του ιερέα με "ερωτικά" κίνητρα




Η Πυρά είναι ένα χωριό στην ορεινή Φωκίδα σε υψόμετρο 1.160 μέτρων στην πλαγιά της Οίτης. Οπως και το γειτονικό χωριό, το Μαυρολιθάρι, αλλά και τα υπόλοιπα χωριά της περιοχής, εκκενώθηκαν από τον Εθνικό Στρατό την περίοδο του Εμφυλίου για να μην τροφοδοτούν με αντάρτες τον Δημοκρατικό Στρατό. Σήμερα, οι περιστασιακοί κάτοικοί του κατά τους καλοκαιρινούς μήνες δεν ξεπερνούν τους 200. Μόνιμοι, ουσιαστικά δεν υπάρχουν πια. Σε αυτό το μέρος, τόπο καταγωγής του, εγκαταστάθηκε μόνιμα πριν από 12 χρόνια ένας ιδιοκτήτης φαναρτζήδικου από το Μαρούσι μαζί με την οικογένειά του: τη σύζυγό του, γειτόνισσά του όταν εκείνος διέμενε στο αθηναϊκό προάστιο, την οποία παντρεύτηκε όταν εκείνη ήταν 15 ετών, και τα τρία τους αγόρια, ηλικίας σήμερα 27, 24 και 13 ετών.
«Του άρεσε πάντα το χωριό και θεωρούσε ότι το επάγγελμα που ασκεί είχε επιπτώσεις στην υγεία του» εξηγούν την επιλογή του να κλείσει το φαναρτζίδικο συγγενείς του στην Πυρά. Ο άνθρωπος αυτός λίγο καιρό αργότερα αποφασίζει να γίνει ιερέας, ο μοναδικός ιερέας-μόνιμος κάτοικος στην ευρύτερη περιοχή ύστερα από αρκετά χρόνια. Λειτουργούσε και εξυπηρετούσε τόσο το χωριό του όσο και τα γειτονικά. Κάποια χρόνια αργότερα ανοίγει και μια ταβέρνα-ξενώνα στο χωριό. Αυτές τις μέρες σε ηλικία 53 ετών θα γινόταν παππούς, καθώς η γυναίκα τού μεγαλύτερου γιου του είναι έγκυος.
Την περασμένη Δευτέρα βρέθηκε νεκρός στον δρόμο Ζαχάρως – Πύργου, περίπου στο ύψος της διασταύρωσης των Κρεστένων, ενώ επέστρεφε μαζί με τη σύζυγό του από τη Ζαχάρω όπου είχε κάνει ανάληψη χρημάτων. Στην Ηλεία, τόπο καταγωγής της συζύγου του, είχαν πάει για διακοπές. Ο ισχυρισμός της παπαδιάς ότι ο άνδρας της έπεσε θύμα ληστείας διαψεύδεται γρήγορα από τα στοιχεία και τις αντιφάσεις στις οποίες πέφτει η ίδια καταθέτοντας στην Αστυνομία. Για να αποκαλυφθεί τελικά ότι το έγκλημα είχε σχεδιαστεί από την παπαδ ιά και εκτελέστηκε από τον (περιστασιακό;) εραστή της. Ακόμα και αν το κίνητρο της δολοφονίας αποδειχθεί οικονομικό, όλο το σενάριο και το σκηνικό της ιστορίας παραπέμπουν σε μια Ελλάδα άλλων δεκαετιών.
 
«Μη γίνεις σαν την παπαδιά»
Στο καφενείο-ταβέρνα της Πυράς, το μοναδικό που λειτουργεί πλέον αφού το άλλο ανήκε στην οικογένεια του δολοφονημένου ιερέα, συγκεντρώνονται αυτές τις μέρες όσοι από τους κατοίκους του χωριού δεν έχουν επιστρέψει στον μόνιμο τόπο κατοικίας τους, κυρίως τη Λαμία ή την Αθήνα. Οι θαμώνες του μαθαίνουν τις εξελίξεις από το αστυνομικό ρεπορτάζ. Οποιαδήποτε πληροφορία έρχεται στα αφτιά τους φιλτράρεται μέσα από την εικόνα που υπήρχε για το ανδρόγυνο από πριν.
Για τον ιερέα, όπως είναι λογικό, υπάρχουν μόνο θετικές αφηγήσεις. Περιγράφεται ως «εργατικός άνθρωπος, αυτοδημιούργητος. Εκανε την όποια περιουσία μόνος του, ξαναζωντάνεψε την εκκλησία του χωριού κτλ.». Το κλισέ που θέλει την τοπική κοινωνία να σοκάρεται από τέτοια γεγονότα ισχύει μόνο ως προς τη σκληρότητα του εγκλήματος.
Οι κάτοικοι της Πυράς δεν δυσκολεύονται να βρουν μια κακή κουβέντα για την κατηγορουμένη, ίσως απελευθερωμένοι και από το γεγονός ότι δεν κατάγεται από την περιοχή τους. «Δεν είχε εικόνα παπαδιάς» λένε οι γηραιότερες του χωριού, ό,τι κι αν σημαίνει αυτό. Περιγράφουν μια γυναίκα που «λειτουργούσε ανεξάρτητα από τον άντρα της. Ντυνόταν προκλητικά. Απομακρύνονταν από την παρέα για να μιλήσει στο κινητό της με τις ώρες… Οδηγούσε αυτοκίνητο και εξαφανιζόταν για μέρες χωρίς να δώσει λογαριασμό». Κάποιοι το πάνε ένα βήμα παραπέρα και λένε πως η φράση «μη γίνεις σαν την παπαδιά» ήταν από τα αγαπημένα σλόγκαν στο χωριό όταν ήθελαν να κατσαδιάσουν κάποιο κορίτσι.
Σύμφωνα με άτομα πιο κοντά στην οικογένεια του ιερέα, ο ίδιος ήταν γνώστης της κατάστασης στην οποία βρισκόταν ο γάμος του, «όμως δεν διαμαρτυρόταν για χάρη των παιδιών του».
Στο γειτονικό Μαυρολιθάρι, ένα μεγαλύτερο χωριό όπου επίσης λειτουργούσε ο ιερέας, το κλίμα δεν αλλάζει. Η μόνιμη φράση που επαναλαμβάνουν γυναίκες και άνδρες «αν δεν τον ήθελε ας έφευγε. Γιατί να τον σκοτώσει;» απαντάται πολλές φορές από το ίδιο πρόσωπο ως εξής: «Αλλά βέβαια ήθελε την περιουσία του. Αυτή δεν είχε δουλέψει ποτέ στη ζωή της».
Δεν έχει νόημα να προσπαθήσεις να βρεις εδώ ανθρώπους που θα πουν καλό λόγο για την παπαδιά ή που θα επιχειρήσουν να δικαιολογήσουν οποιαδήποτε κίνητρά της. «Δεν υπήρχε περίπτωση να τη χτυπούσε όπως ισχυρίστηκε» λέει η Κατερίνα Τσαπάρα, επίτροπος στην εκκλησία του Μαυρολιθαρίου. Οσο για την καταπίεση που μπορεί να υφίσταται μια γυναίκα όχι μεγάλης ηλικίας σε ένα τόσο μικρό χωριό, και εδώ οι απαντήσεις των ντόπιων προσπαθούν να διαλύσουν την εικόνα της «καταπιεσμένης». «Η παπαδιά ήταν ελεύθερη να κάνει ό,τι ήθελε. Λίγες γυναίκες σε τόσο μικρές κοινωνίες μπορούν να το πουν αυτό» λέει η κυρία Ασπασία.
 
Εβαλε στον ξενώνα τον εραστή της
Ο άνθρωπος που αυτές τις μέρες βρίσκεται προφυλακισμένος ως φυσικός αυτουργός της δολοφονίας δεν ήταν άγνωστος στους κατοίκους της Πυράς. Για την ακρίβεια, είχε μείνει για κάποιες μέρες το καλοκαίρι στον ξενώνα του θύματος. «Επισκέφθηκε στα μέσα Αυγούστου το χωριό μας με έναν φίλο του. Ηρθαν με ένα σαραβαλιασμένο μηχανάκι και έμειναν για κάποιες μέρες».
Σε ένα τόσο μικρό χωριό όπως είναι η Πυρά, η παρουσία δύο ξένων ανδρών δεν μπορούσε παρά να κινήσει υποψίες. «Ειδικά μάλιστα όταν η συμπεριφορά τους κάθε άλλο παρά φυσιολογική μπορούσε να χαρακτηριστεί. Επιπλέον, έδιναν αντιφατικές εξηγήσεις για τους λόγους που βρίσκονταν στην περιοχή μας» λέει ο Κώστας, 24 ετών και κουμπάρος του δεύτερου γιου του δολοφονηθέντος ιερέα, ο οποίος συνόδευσε τον φίλο του στην Αστυνομική Διεύθυνση Ηλείας. Εκείνη τη μέρα δεν είχε αποκαλυφθεί ακόμα η ταυτότητα του δράστη. «Είδα την παπαδιά. Τη συλλυπήθηκα, εκείνη δεν αντέδρασε καν».
«Ο παπάς μάς είχε εκμυστηρευτεί ότι τον τελευταίο καιρό δεχόταν απειλητικά τηλεφωνήματα, τα οποία πάντως δεν αντιμετώπιζε σοβαρά» λέει η Ιουλία Δ., κάτοικος Πυράς, που πιστεύει ότι αυτό «ήταν ένα κόλπο της παπαδιάς για να θολώσει τα ίχνη σε σχέση με τη δολοφονία που ετοίμαζε». Και αυτή είναι σοκαρισμένη. «Δεν θα μου είχε κάνει καμία εντύπωση όμως αν η παπαδιά είχε εγκαταλείψει τον ιερέα» λέει.
Φλόκας Ηλείας
«Αυτή δεν έχει σχέση με την περιοχή μας»

Ο Φλόκας Ηλείας είναι ο τόπος καταγωγής της συζύγου του ιερέα. Με όσους κατοίκους συζητάς σπεύδουν να διευκρινίσουν: «Η παπαδιά δεν είναι Φλοκιώτισσα• ούτε γεννήθηκε ούτε βαφτίστηκε ούτε μεγάλωσε εδώ. Απλά από εδώ ήταν η καταγωγή της μητέρας της και είχε σπίτι». Δείχνουν να ενοχλούνται από την ξαφνική δημοσιότητα που έλαβε το χωριό τους. Για τη φερόμενη ως δράστρια δεν έχουν να πουν πάρα πολλά, όμως η οικογένειά της περιγράφεται ως «τυπική αγροτική οικογένεια βιοπαλαιστών».
Επιμένουν ότι η παπαδιά δεν είχε ουσιαστική σχέση με το χωριό, «το οποίο επισκεπτόταν ελάχιστες φορές τον χρόνο». Πιθανότατα να είναι κι έτσι. Και εδώ μπορεί το έγκλημα να είναι το μόνιμο θέμα συζήτησης, όμως οι κουβέντες δεν έχουν ούτε τη δραματικότητα ούτε τη συγκίνηση εκείνων στη Φωκίδα. Οι αναφορές στις λεπτομέρειες της δολοφονίας εναλλάσσονται με σόκιν ανέκδοτα, ικασίες για τα κίνητρα των δραστών ή εκτιμήσεις για την περιουσία του ιερέα.
Ανεξάρτητα από το αν η παπαδιά ήταν «σατανική» ή «καταπιεσμένη», παραμένει το γεγονός ότι δεν ήταν εκείνη η φυσική αυτουργός της δολοφονίας. Ο συνήγορος του κατηγορουμένου ως φυσικού δράστη υιοθετεί τη θεωρία του «αφελούς ανθρώπου που έπεσε στην παγίδα της παπαδιάς η οποία αναζητούσε έναν υποψήφιο δολοφόνο για τον σύζυγό της. Γνώρισε τη σύζυγο του ιερέα μέσω φίλου του, ο οποίος επίσης είχε υπάρξει εραστής της. Εκείνος δεν είχε δεχθεί να πραγματοποιήσει τη δολοφονία, αν και πληρώθηκε γι’ αυτήν, οπότε η παπαδιά στράφηκε στον πελάτη μου» λέει ο δικηγόρος του κατηγορουμένου.
Εικόνα πάντως που συμπληρώνουν σε γενικές γραμμές όσοι γνώριζαν τον κατηγορούμενο στο Καλλίκωμο Ηλείας, ένα χωριό πολύ κοντά στον οικισμό των Κρουνών όπου κατοικούσε. «Θα μπορούσες να τον χαρακτηρίσεις περιθωριακό άτομο. Στο παρελθόν είχε διαπράξει και κάποιες μικροκλοπές» μας λέει άνθρωπος που τον γνώριζε καλά. «Σε καμιά περίπτωση όμως δεν μπορούσαμε να τον φανταστούμε ικανό για κάτι τέτοιο» συμπληρώνει. Σύμφωνα με τους συντοπίτες του, «τον τελευταίο καιρό εμφανιζόταν αρκετά συχνά καλοντυμένος, κάτι ασυνήθιστο γι’ αυτόν. Μας έλεγε ότι είχε φιλενάδα, εμείς όμως δεν τον πιστεύαμε. Γενικότερα ήταν άτομο που δεν το παίρναμε ιδιαιτέρως σοβαρά» λέει γείτονάς του.
Μπήκαν φυλακή
Τα φορτώνουν ο ένας στον άλλον

Προφυλακιστέοι κρίθηκαν οι δύο κατηγορούμενοι για τη δολοφονία του ιερέα μετά την απολογία τους ενώπιον του ανακριτή την περασμένη Παρασκευή. Σύμφωνα με τον συνήγορο της κατηγορουμένης, εκείνη ουδέποτε ζήτησε από τον άλλο κατηγορούμενο να σκοτώσει τον σύζυγό της. Με τον συγκατηγορούμενό της, πάντα σύμφωνα με την υπεράσπισή της, διατηρούσε μια ολιγόμηνη σχέση και κατά τη διάρκειά της δεν συναντήθηκαν πάνω από τρεις-τέσσερις φορές. «Κίνητρο του δράστη ήταν η τυφλή ζήλια προς τον σύζυγό της. Επανειλημμένως είχε πει στην πελάτη μου να εγκαταλείψει τον σύζυγό της. Εκείνη απλά του κανόνισε το συγκεκριμένο ραντεβού ώστε να μιλήσει μαζί του. Δεν περίμενε σε καμιά περίπτωση να προβεί σε αυτή την πράξη. Το μόνο λάθος της πελάτισσάς μου ήταν ότι σύναψε μια σύντομη σχέση με λάθος άνθρωπο» λέει ο δικηγόρος κ. Απόστολος Λύτρας. Εν τω μεταξύ σε κλίμα ιδιαίτερης συγκίνησης και με παρουσία πλήθους κόσμου, τόσο από την ιδιαίτερη πατρίδα του όσο και την Αθήνα, πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή το απόγευμα στο Μαρούσι η κηδεία του δολοφονηθέντος ιερέα, στον οικογενειακό τους τάφο.
ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΟΙ ΑΠΟΛΟΓΙΕΣ ΤΩΝ ΔΡΑΣΤΩΝ ΦΥΣΙΚΟΥ ΚΑΙ ΗΘΙΚΟΥ
Τι αναφέρουν στις απολογίες τους πριν πάνε στην Ανακρίτρια η κατηγορούμενη για ηθική αυτουργία παπαδιά και ο 41χρονος που κατηγορείται για τη δολοφονία του ιερέα
«Τον κοιτούσα στα μάτια για ένα λεπτό πριν τον πυροβολήσω» λέει ο 41χρονος και συνεχίζει «από το καράβι στο Αντίρριο μου τηλεφώνησε ότι έρχεται με τον παπά»
Από το φέρυ μποτ της γραμμής Ρίου – Αντιρρίου είχε τηλεφωνήσει η παπαδιά στον εραστή της για να τον ενημερώσει ότι «έρχεται με τον παπά στον Πύργο». Άλλες δύο φορές τηλεφωνήθηκαν το πρωί της ημέρας που έγινε το φονικό για να τσεκάρουν την ώρα και το σημείο που θα στηνόταν η ενέδρα θανάτου στον ανυποψίαστο ιερέα.
Τα πιο πάνω προκύπτουν από τις απολογίες των δύο κατηγορουμένων που δόθηκαν στην αστυνομία.
«Μου έλεγε ότι με θέλει πολύ, δε θέλει να με αγγίζει κανένας και να μην κάνω έρωτα με το «γουρούνι» εννοώντας τον σύζυγό μου» λέει η παπαδιά και λίγο αργότερα στην απολογία της αναφέρει «Γνώριζα ότι στο σημείο που σταμάτησα το αυτοκίνητο περιμένει ο Παναγόπουλος αλλά δεν γνώριζα τι θα του κάνει»!!!
Στο τέλος της απολογίας όμως ισχυρίζεται ότι ο Παναγόπουλος της έλεγε «φέρτον εδώ και θα τον τακτοποιήσω, μη φοβάσαι εδώ είναι Ελλάδα…».
Πιο λεπτομερής αλλά και με αρκετές αντιθέσεις είναι η απολογία του Νικολάου Παναγόπουλου που αποκαλεί την παπαδιά με το χαϊδευτικό «Δώρα».
«Η σύζυγος του ιερέα ήθελε να τον βγάλει από τη μέση» λέει και συνεχίζει «το είχε επιδιώξει και με άλλον εραστή της πριν από μένα».
Η απολογία του 41χρονου
Παραθέτουμε τα βασικά σημεία της απολογίας του 41χρονου:
«Με την Θεοδώρα γνωρίστηκα μέσω του φίλου μου… Ιωάννη από τον Μάιο του 2012 και από τότε διατηρούμε ερωτική σχέση. Έχουμε συναντηθεί τέσσερις (4) φορές συνολικά εκ των οποίων μία φορά στο χωριό της, Πυρά Φωκίδας που πήγα την 14/8/2012 έως την 20/8/2012, μία φορά στην Τρίπολη σε χρόνο που δε θυμάμαι και μείναμε μαζί μία ημέρα σε ξενοδοχείο, μία φορά στη Ζαχάρω Ηλείας στο τέλος του μήνα Ιουλίου 2012 και μία φορά στη λαϊκή αγορά του Πύργου Ηλείας στις αρχές του μήνα Ιουνίου 2012. Μιλάμε όμως μαζί στο τηλέφωνο τέσσερις φορές την ημέρα τουλάχιστον κάνοντάς μου αναπάντητες κλήσεις και καλώντας την εγώ. Από την αρχή γνωρίζαμε και οι δύο για την οικογένεια του άλλου. Τον σύζυγό της ιερέα Αυγερόπουλο Αθανάσιο τον συνάντησα πρώτη φορά όταν πήγα στο χωριό τους την 14/8/2012. Συνομίλησα μαζί του και κατά τη διάρκεια της παραμονής μου εκεί αντιλήφθηκα ότι πρόκειται για ένα συμπαθητικό άνθρωπο. Αντίθετα η σύζυγός του ήθελε να τον βγάλει από τη μέση όπως χαρακτηριστικά μου έλεγε για να κάνει τη ζωή της. Τον κατηγορούσε ότι την χτυπούσε και ότι της είχε καταστρέψει τη ζωή και ήθελε να απαλλαγεί απ? αυτόν. Επίσης είχα ακούσει τον Ιωάννη να της λέει ότι θα την βοηθούσε στο να βγάλει από τη μέση τον παπά όπως του ζητούσε. Στο διάστημα που έμεινα στην Πυρά, στα ενοικιαζόμενα δωμάτια που έχει, μου είχε πει κατ` ιδίαν ότι πρέπει να βγει από τη μέση ο παπάς. Την 2/9/2012 (Κυριακή) και απογευματινές ώρες με κάλεσε στο κινητό μου τηλέφωνο και μου είπε ότι είναι στο καράβι από Αντίρριο για Ρίο και έρχεται με τον παπά στον Πύργο.
Επικοινωνήσαμε πάλι τηλεφωνικά την επομένη (Δευτέρα 3/9/2012) και περί ώρα 08.00 και μου είπε ότι είναι στο super market ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ και ότι θα πάνε στα Ολύμπια. Περί ώρα 10.00 μου τηλεφώνησε και μου είπε ότι είναι μόνη της στο αυτοκίνητο διότι ο παπάς είχε πάει να πληρώσει λογαριασμούς και μου ζήτησε να πάω στη μεριά που ανεβαίνει ο άλλος, δηλαδή ο Ιωάννης, επάνω για να βγάλω από τη μέση τον παπά. Εγώ της είπα ότι δεν το κάνω γιατί έχω παιδί να μεγαλώσω και δεν μπορώ τη φυλακή. Με ρώτησε πάλι, θα μπορέσεις και εγώ επειδή μέσα μου πάλευα της απάντησα ότι δεν ξέρω και κλείσαμε το τηλέφωνο. Κατόπιν εγώ αφού ψώνισα ψωμί, τσιγάρα κι έβαλα βενζίνη πήγα σπίτι μου με τη μηχανή μου πήρα ένα παλιό μονόκαννο κυνηγετικό όπλο το οποίο είχε στην κάννη του ένα φυσίγγιο μάρκας IMPERIAL, νούμερο 7 και πήγα στη μεριά που μου είπε η Θεοδώρα και περίμενα. Με το που έφθασα στο σημείο έστριψα ένα τσιγάρο αλλά δεν πρόλαβα να το καπνίσω διότι αμέσως είδα το αυτοκίνητό της που οδηγούσε η ίδια και στάθμευσε μπροστά μου στα πέντε μέτρα απόσταση. Αμέσως σβήνω το τσιγάρο, το βάζω στην τσέπη μου.
Είχα σταθεί όρθιος μέσα στους θάμνους και είδα αυτήν με τον παπά να ανοίγουν τις πόρτες να κατεβαίνουν και αυτή πεζή να απομακρύνεται από το αυτοκίνητο προς τον τσιμεντόδρομο και αυτόν να στέκεται όρθιος δίπλα από το αυτοκίνητο ακουμπώντας στην ανοιχτή πόρτα του αυτοκινήτου κοιτάζοντας προς εμένα. Ενώ είχε απομακρυνθεί η Δώρα από το αυτοκίνητο εγώ κρατώντας το όπλο και βλέποντας τον παπά κατά πρόσωπο περί το ενα λεπτό ακουμπισμένο με το αριστερό χέρι στην πόρτα και βασανιζόμενος για το τι πάω να κάνω έκλεισα τα μάτια μου και έριξα προς τη μεριά του χωρίς να σημαδέψω έναν πυροβολισμό και αμέσως έφυγα τρέχοντας πανικόβλητος χωρίς να δω τι έγινε προς το εξοχικό του… όπου έβαλα μπροστά τη μοτοσικλέτα μου και πήγα στο σπίτι μου. Στη διαδρομή πέταξα το όπλο μου, σε μια καλαμιώνα διότι φοβήθηκα. Ύστερα πήγα στη δουλειά μου. Μετάνιωσα που πυροβόλησα και δεν πιστεύω ότι είμαι εγώ αυτός που σκότωσε τον παπά».

Η απολογία της παπαδιάς
Στην απολογία της η 43χρονη παπαδιά κάνει εμφανή την προσπάθειά της να πείσει ότι την ευθύνη την φέρει ο εραστής της αλλά και σ? αυτό ακόμη πέφτει σε αντιφάσεις.
Αναφέρει χαρακτηριστικά:
«Την 2/9/2012 βραδινές ώρες ήρθα με τον σύζυγό μου ιερέα Αυγερόπουλο Αθανάσιο στον Πύργο Ηλείας για εκδρομή. Διανυχτερεύσαμε στο ξενοδοχείο «Ιόνιο» πλησίον της πόλης του Πύργου. Την 3/9/2012 ξύπνησα και περί ώρα 08.00 πήγα στο s.m. ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ αγόρασα κάποια πράγματα και επικοινώνησα τηλεφωνικά με τον Παναγόπουλο Νικόλαο με τον οποίο διατηρώ εξωσυζυγική σχέση, ο οποίος μου είπε ότι θέλει να σκοτώσει τον άνδρα μου και όπου τον βρει θα το κάνει, κι αυτό γιατί ήθελε εμένα ερωτικά και δεν ήθελε να είμαι με τον άνδρα μου. Μάλιστα τον αποκαλούσε «γουρούνι». Στη συνέχεια επέστρεψα στο ξενοδοχείο και μαζί με τον σύζυγό μου αποχωρήσαμε με προορισμό το Φλόκα Ηλείας όπου διατηρώ την πατρική μου οικία. Από κατάστημα του χωριού παρέλαβα τους λογαριασμούς του ηλεκτρικού ρεύματος και ύδρευσης και πήγαμε στην Αρχαία Ολυμπία για να τους πληρώσουμε. Όταν ο σύζυγός μου πλήρωνε τους λογαριασμους κι εγώ ήμουν μόνη στο όχημα έκανα μία αναπάντηση κλήση στο κινητό τηλέφωνο του Παναγόπουλου Νικόλαου. Αυτός αμέσως με κάλεσε, μου είπε αυτά που μου έλεγε μόνιμα, ότι με θέλει πολύ, δε θέλει να με αγγίζει κανένας και να μην κάνω έρωτα με το «γουρούνι» εννοώντας τον σύζυγό μου. Εγώ του απαντούσα ότι είναι άρρωστος και αυτά που κάνει δεν είναι λογικά. Μου είπε επίσης ότι με περιμένει εκεί που ξέρω δίχως να μου εξηγήσει τον λόγο που θέλει τον παπά. Εγώ ήξερα το σημείο που περίμενε αλλά δεν είχα σκοπό να πάω. Το σημείο αυτό βρίσκεται στην Ε.Ο. Πύργου ? Κυπαρισσίας λίγο μετά τη διασταύρωση των Κρεστένων. Κατόπιν αφού επέστρεψε ο σύζυγός μου και μπήκε στο αυτοκίνητο ξεκινήσαμε για τη Ζαχάρω Ηλείας με σκοπό να βγάλουμε χρήματα από την Αγροτική τράπεζα και να πιούμε καφέ. Στο δρόμο που πηγαίναμε ο σύζυγός μου ζήτησε στρίψω σε ένα άνοιγμα που μου υπέδειξε για να κατουρήσει. Εγώ γνώριζα ότι σ` αυτό το σημείο περιμένει ο Παναγόπουλος Νικόλαος αλλά δεν γνώριζα τι θα του κάνει.
Αφού στάθμευσα το όχημα μετά από πέντε (5) περίπου λεπτά βγήκα από το αμάξι και απομακρύνθηκα περί τα πένε ? έξι μέτρα για τη σωματική μου ανάγκη και άκουσα τον σύζυγό μου, ο οποίος βρισκόταν έξωθι του αυτοκινήτου να φωνάζει «παπαδιά με φάγανε» και αμέσως γύρισα και τον είδα σκυμμένο να κρατάει το κεφάλι του και τρέχοντας προς αυτόν τον είδα να δέχεται δύο πυροβολισμούς που έμοιαζαν από κυνηγετικό όπλο και να πέφτει αιμόφυρτος στο έδαφος και όταν τον πλησίασα διαπίστωσα ότι ήταν νεκρός. Άκουσα θόρυβο από τρέξιμο ανθρώπου μέσα στους θάμνους του διπλανού δασυλλίου και κατάλαβα ότι αυτός που πυροβόλησε τον άνδρα μου απομακρυνόταν τρέχοντας. Μετά από λίγο άκουσα τον ήχο μιας μοτοσικλέτας την οποία κάποιος έθεσε σε λειτουργία και απομακρύνθηκε. Τότε κατάλαβα από τον ήχο της μοτοσικλέτας ότι δράστης της δολοφονίας του άνδρα μου ήταν ο Παναγόπουλος Νικόλαος, ο οποίος όταν συναντιόμασταν ερχόταν με την μοτοσικλέτα του. Πανικοβλήθηκα και ζήτησα βοήθεια από διερχόμενους οδηγούς οχημάτων. Μετά από δέκα περίπου λεπτά σταμάτησε ένας οδηγός ταξί ο οποίος ειδοποίησε την αστυνομία και τις πρώτες βοήθειες. Όταν ήρθε το ασθενοφόρο με παρέλαβε και με οδήγησε στο νοσοκομείο Κρεστένων
ΕΡΩΤΗΣΗ: Γιατί ενώ από την πρώτη στιγμή γνώριζες το άτομο που σκότωσε τον σύζυγό σου δεν το αποκάλυπτες στην Αστυνομία;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Γιατί φοβόμουν τον Παναγόπουλο μην κάνει κανό σε εμένα και στα παιδιά μου. Επίσης θέλω να προσθέσω ότι ο Παναγόπουλος από την πρώτη στιγμή της σχέσης μας μισούσε θανάσιμα τον σύζυγό μου πριν ακόμα τον γνωρίσει καθώς κι όποιον με πλησίαζε. Μου είχε πει πολλές φορές «φερτον εδώ ή να έρθω εκεί και θα τον τακτοποιήσω μην φοβάσαι εδώ είναι Ελλάδα εσύ θα φύγεις, εγώ θα κρυφτώ δε μας βρίσκει κανείς, στην Αμερική και δεν τους βρίσκουν θα μας βρουν στην Ελλάδα». Έχω μετανοήσει για ότι έγινε αλλά τώρα είναι αργά».
Στην ανακρίτρια είπαν άλλα…
ΤΟ ΒΗΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου