Παρασκευή

ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ ( οι ...συνέχειες)

ΚΟΡΑΚΑΣ ΚΟΡΑΚΟΥ ΜΑΤΙ

Κι όμως αυτή τη φορά δεν ήταν οι σερβιτόροι που έκαναν κάποια διαμαρτυρία, αλλά οι... συμβολαιογράφοι, οι οποίοι, ενόψει του νομοσχεδίου για τα ελεύθερα επαγγέλματα, πολιόρκησαν το καφενείο αλλά και τα θεωρεία της Βουλής.


«Είμαστε κι εμείς οι δικηγόροι, αλλά τούτη δω η φάρα δεν πιάνεται! Τι τυχοδιώκτες είναι αυτοί εδώ βρε αδελφέ μου; Αλωνίζουν από το πρωί εδώ μέσα χωρίς να μασάνε τίποτα. Έχετε δει εσείς ένα συμβολαιογράφο φτωχό; Αν ναι, να μου τον γνωρίσετε και μένα. Εγώ όμως σας λέω ευθαρσώς ότι ξέρω πολλούς δικηγόρους που είναι φτωχοί», είπε γεμάτος θυμό ένας επιστημονικός συνεργάτης βουλευτή του ΛΑΟΣ, ο οποίος είναι δικηγόρος στο επάγγελμα.

Εν τω μεταξύ, συμβολαιογράφοι από όλη την Αττική είχαν κατακλύσει τους χώρους και παρακολουθούσαν ακόμα και από τις τηλεοράσεις την ομιλία του εισηγητή του ΠΑΣΟΚ, Μάρκου Μπόλαρη, σχετικά με την απελευθέρωση των κλειστών επαγγελμάτων.

«Κύριε Μπόλαρη, εμείς δεν είπαμε να μη θιγούν καθόλου τα δικαιώματά μας. Να υποστούμε κι εμείς ό,τι τα υπόλοιπα κοινωνικά στρώματα. Όχι όμως, κύριε υπουργέ, να μας σπρώξετε, κι αυτό κάνετε, στην απόλυτη εξαθλίωση», εξομολογήθηκε η ευγενής και ελαφρώς χοντρούλα κυρία στον πρώην υπουργό Οικονομίας, Μάρκο Μπόλαρη, στον οποίο μάλιστα πρότεινε, για να καταλάβει πως ακριβώς έχει το θέμα των συμβολαιογράφων, να διαβάσει το βιβλίο της.

Και ο πρώην υπουργός πως αντέδρασε; Μόνο που δεν έκλαψε από τη μεγάλη, μεγάλη του συγκίνηση!

(oLo)

Τον κυβερνητικό εκπρόσωπο της κυβέρνησης, Γιώργο Πεταλωτή, έτρεξαν να ρωτήσουν οι δημοσιογράφοι για να μάθουν αν ο υπουργός Εσωτερικών, Γιάννης Ραγκούσης, είχε πράγματι προσβληθεί από τον ιό της γρίπης.

«Κύριε Πεταλωτή! Έχουν έρθει όλοι για το υπουργικό Συμβούλιο εκτός του κυρίου Ραγκούση. Τελικά έχει τη γρίπη;», ρώτησαν μόλις είδαν τον κυβερνητικό εκπρόσωπο.

«Κι εγώ έχω γρίπη, βρε παιδιά. Και μάλιστα έχω τη γρίπη των... κτηνών!» απάντησε χαριτολογώντας εκείνος και κατευθύνθηκε προς την αίθουσα που διεξαγόταν το υπουργικό συμβούλιο.

Λίγη ώρα αργότερα όμως το γεγονός επιβεβαιώθηκε και... επισήμως.

«Ναι, πράγματι ο κύριος Ραγκούσης έκανε την εξέταση για τον ιό της γρίπης, οι οποίες έδειξαν ότι ο υπουργός έχει τον ιό», είπε ορθά κοφτά ένας υφυπουργός.

«Εγώ τον πέρασα πέρυσι. Και μάλλον και ο Γιάννης τον περνάει επιφανειακά, όπως τον είχα περάσει κι εγώ», διευκρίνισε ο πρώην υφυπουργός Οικονομίας, Μάρκος Μπόλαρης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου