Δεν ήμουν πάντα φανατικός ακρόατης ή τηλεθεατής των εκπομπών του Γιώργου Τράγκα, αλλά οι τελευταίες εξελίξεις με έκαναν να τον παρακολουθώ συνεχώς, να γίνω σαν να λέμε οπαδός της δημοσιογραφίας του ...Τραγκισμού.
Πολιτικό-διαφηστικό αποκλεισμό κήρυξαν οι διαφημιστικές εταιρίες στις εκπομπές του Γιώργου Τράγκα και ο λόγος είναι προφανής, όχι η διαφήμιση των προϊόντων αλλά το ότι ο συγκεκριμένος άνθρωπος (Έλληνας δημοσιογράφος και όχι φερέφωνο των ...Ιλουμινάτι) τόλμησε να πει τα σύκα-σύκα και τη σκάφη ...Δωροθέα.
Διαβάζω λοιπόν στο διαδίκτυο :
<< Ποιες εταιρείες δηλώνουν ότι δεν θα ξαναδιαφημιστούν σε εκπομπές του Τράγκα
Πέραν του πολιτικού σκέλους της εκπομπής «Ελεύθερος Σκοπευτής» του Γιώργου Τράγκα, όπου φιλοξενήθηκαν τέσσερις βουλευτές της Χρυσής Αυγής, προέκυψε ένα ακόμα ζήτημα, πιο... εμπορικό.
Κι αυτό γιατί οι εταιρείες που διαφημίστηκαν στη συγκεκριμένη εκπομπή έσπευσαν, έπειτα από ενόχληση των καταναλωτών, να διαχωρίσουν τη θέση τους με τα όσα αναφέρθηκαν και ορισμένες μάλιστα να δηλώσουν πως δεν θα ξαναδιαφημιστούν σε ανάλογες εκπομπές του δημοσιογράφου.
Τα μηνύματα που έλαβαν οι εταιρείες από τους καταναλωτές ήταν εκατοντάδες, καθώς το κίνημα εκδηλώθηκε και «γιγαντώθηκε» μέσω του twitter, ενώ δημιουργήθηκε και σχετικό hashtag #xa_advertising.
Ορισμένες από τις ανακοινώσεις των εταιρειών σε emails καταναλωτών είναι:
WIND
Σε συνέχεια της επικοινωνίας μας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η εταιρεία WIND Ελλάς αγόρασε διαφημιστικό χρόνο στο τηλεοπτικό κανάλι ΣΚΑΙ μη γνωρίζοντας το περιεχόμενο της εκπομπής και τους προσκεκλημένους της.
Σας ευχαριστούμε για την επισήμανσή σας και σας διαβεβαιώνουμε ότι θα τo λάβουμε σοβαρά υπόψη μας στο μέλλον.
Coca-Cola Τρία Έψιλον
Σας ευχαριστούμε πολύ που μοιραστήκατε τον προβληματισμό σας μαζί μας.
Σε σχέση με το θέμα που θίξατε, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η Coca Cola δεν υποστηρίζει πολιτικά κόμματα και παρατάξεις ούτε υιοθετεί πολιτικές θέσεις. Η μοναδική σχέση και σύνδεση που καλλιεργούμε στα 44 χρόνια της παρουσίας μας στην Ελλάδα, είναι η σχέση μας με τον καταναλωτή.
Ως είθισται στη διαφημιστική αγορά, το διαφημιστικό μας πλάνο καταρτίζεται μήνες πριν. Ως εκ τούτου, θα θέλαμε να καταστεί σαφές ότι η προβολή του ονόματός μας στη συγκεκριμένη εκπομπή «Ελεύθερος Σκοπευτής» στον Τηλεοπτικό Σταθμό ΣΚΑΙ είναι αποτέλεσμα διαφημιστικού πλάνου που καταρτίστηκε σε χρονική περίοδο κατά την οποία μας ήταν αδύνατο να γνωρίζουμε το περιεχόμενο της εν λόγω εκπομπής.
Επίσης, θεωρούμε απαραίτητο να διευκρινίσουμε ότι σε καμία περίπτωση δεν είμαστε χορηγοί της συγκεκριμένης εκπομπής. Η εμφάνιση του ονόματός μας στην οθόνη των χορηγών αποτελεί τυπική υποχρέωση του εκάστοτε καναλιού για καταγραφή όλων των διαφημιζομένων στο διαφημιστικό διάλειμμα στην επονομαζόμενη «καρτέλα χορηγίας».
Για οποιεσδήποτε διευκρινίσεις σχετικά με το περιεχόμενο εκπομπών, θα πρέπει να απευθυνθείτε στο αρμόδιο κανάλι.
Λυπούμαστε που υπήρξε αυτή η λανθασμένη εντύπωση, ωστόσο θελήσαμε να αποσαφηνίσουμε την κατάσταση, προς αποκατάσταση της αλήθειας.
Π. Παπαδόπουλος ΑΕΒΕ
Η εταιρεία «ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΕΒΕ» αγόρασε διαφημιστικό χρόνο στο τηλεοπτικό κανάλι ΣΚΑΙ, με σκοπό την προβολή των προϊόντων της. Το κριτήριο με το οποίο πραγματοποιείται η επιλογή των εκπομπών κατά τις οποίες προβάλλεται το διαφημιστικό μας μήνυμα, είναι η υψηλή τους τηλεθέαση και όχι το περιεχόμενο αυτών, το οποίο δεν ανακοινώνεται εκ των προτέρων από τον Τηλεοπτικό Σταθμό.
Η εταιρεία μας δεν αποτελεί χορηγό της εκπομπής «Ελεύθερος Σκοπευτής», δεν ήταν ενημερωμένη για το περιεχόμενο και για τους προσκεκλημένους αυτής και σε καμία περίπτωση δεν ταυτίζεται με τις απόψεις που διατυπώθηκαν κατά τη διάρκειά της.
Εν κατακλείδι, θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για την επισήμανσή σας, λυπούμαστε για την αναστάτωση που προκλήθηκε και σας διαβεβαιώνουμε ότι έχουμε λάβει σοβαρά υπόψη μας το γεγονός.
NOVARTIS
Η Novartis Hellas ΑΕΒΕ, αγοράζει τηλεοπτικό διαφημιστικό χρόνο στο κανάλι ΣΚΑΙ, όπως και σε άλλα τηλεοπτικά κανάλια, για την προβολή προϊόντων της στα διαφημιστικά διαλείμματα.
Σε καμία περίπτωση δεν γνωρίζει το ακριβές περιεχόμενο της εκάστοτε εκπομπής και τους προσκεκλημένους της, αλλά τη γενική κατηγορία της εκπομπής (δημοσιογραφική, οικογενειακή σειρά κλπ). Σε καμία περίπτωση δε, δεν ταυτίζεται με τις θέσεις που προβάλλονται σε κάθε εκπομπή.
Σας ευχαριστούμε για την επισήμανσή σας και σας διαβεβαιώνουμε ότι ήδη το έχουμε λάβει σοβαρά υπόψη μας και έχουμε επικοινωνήσει με τη διαφημιστική εταιρεία μας.
Ηλεκτρονική Αθηνών
H εταιρεία μας αγοράζει χρόνο απο τα κανάλια, μέσω ενός media shop με βάση τη σχέση θεαματικότητας/τιμής, χωρίς τις περισσότερες φορές, να γνωρίζει πάντα τις ζώνες που θα παίξει το τηλεοπτικό σποτ.
Είναι προφανές ότι δεν μπορούμε να γνωρίζουμε το περιεχόμενο των εκπομπών που διαφημιζόμαστε και εξυπακούεται οτι δεν υιοθετούμε όλα όσα εμφανίζονται στις εκπομπές που προβάλλεται το διαφημιστικό σποτ.
Mercedes Benz Hellas
Η Mercedes-Benz Ελλάς ΑΕΕ αγόρασε τηλεοπτικό διαφημιστικό χρόνο στο κανάλι ΣΚΑΪ μη γνωρίζοντας το περιεχόμενο και τους προσκεκλημένους της εκπομπής. Σας διαβεβαιώνουμε ότι έχουμε λάβει υπόψη τις παρατηρήσεις σας.
Βερόπουλος
Σε απάντηση του ερωτήματός σας σχετικά με τη διαφήμισή μας στην εκπομπή «Ελεύθερος Σκοπευτής» που προβλήθηκε την προηγούμενη Κυριακή, θα θέλαμε να παρατηρήσουμε τα εξής:
Το πλάνο τηλεοπτικής διαφήμισης καταρτίζεται από την διαφημιστική μας εταιρεία αρκετές ημέρες νωρίτερα και με βάση τηλεοπτικές ζώνες και κοινά και όχι συγκεκριμένες εκπομπές. Είναι σαφές ότι κατά την ώρα κατάρτισης του πλάνου δεν είναι γνωστό το περιεχόμενο των εκπομπών αυτών. Ως εκ τούτου η διαφημιστική μας παρουσία σε αυτές δεν σημαίνει ότι επικροτούμε το περιεχόμενό τους.
Με την ευκαιρία θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε που είχατε την καλοσύνη να μας απευθύνετε άμεσα και επώνυμα το ερώτημά σας δίνοντάς μας την ευκαιρία να διευκρινίσουμε τη θέση μας και σας βεβαιώνουμε ότι θα το λάβουμε υπόψη στον μελλοντικό προγραμματισμό μας.
airtickets.gr
Οπως ήδη έχουμε ενημερώσει με σχετική μας επιστολή, η εταιρεία μας αυτήν την περίοδο δεν προβάλλεται μέσω τηλεοπτικής χορηγίας, παρά μόνο online και συγκεκριμένα μέσω του δικτύου της Google Display Network - GDN.
Ως εκ τούτου, δεν μπορούμε να έχουμε πάντα τον απόλυτο έλεγχο σε ποια συγκεκριμένη σελίδα του εκάστοτε site εμφανίζεται η διαφήμιση. Η κάθε εμφάνιση σχετίζεται με τον αλγόριθμο της Google ο οποίος και «αποφασίζει» πότε, σε ποια ενότητα, σε ποια σελίδα και σε ποια θέση της σελίδας θα εμφανιστεί η διαφήμιση.
Ήδη, το αρμόδιο τμήμα της εταιρείας μας διερευνά περαιτέρω την περίπτωση που μας αναφέρετε.
Σφακιανάκης ΑΕΒΕ
Σας ευχαριστούμε πολύ για το γεγονός ότι μας ενημερώνετε άμεσα και επώνυμα για τον προβληματισμό σας. Με αφορμή την επιστολή σας θα θέλαμε να σας απαντήσουμε τα ακόλουθα:
Ο Ομιλος Εταιρειών Σφακιανάκη αποτελεί έναν ιδιωτικό επιχειρηματικό φορέα ο οποίος δεν έχει πολιτική θέση. Οι αποφάσεις μας έχουν εμπορικά κίνητρα και χαρακτήρα και ως τέτοιες δεν έχουν στόχο να υποστηρίξουν πολιτικές συμπεριφορές και πεποιθήσεις. Στόχος μας είναι η δημιουργία αξίας για τους πελάτες μας, τους εργαζόμενους, τους μετόχους και τις τοπικές κοινωνίες στις οποίες λειτουργούμε.
Ο Ομιλος Εταιρειών Σφακιανάκη σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί χορηγό της εκπομπής στην οποία αναφέρεστε. Στη βάση συγκεκριμένου διαφημιστικού πλάνου, το οποίο καταρτίζεται σε συνεργασία με την διαφημιστική μας εταιρεία, επιλέξαμε την προβολή των προϊόντων μας σε συγκεκριμένες χρονικές ζώνες και συγκεκριμένα κανάλια. Δεν έγινε επιλογή εκπομπών.
Η κατάρτιση του τηλεοπτικού πλάνου διαφήμισης των προϊόντων μας και η συνακόλουθη επιλογή σταθμών και τηλεοπτικών ζωνών έχει γίνει -ως είθισται στην διαφημιστική αγορά- εδώ και αρκετούς μήνες. Σε καμία περίπτωση κατά την κατάρτιση τέτοιων προγραμμάτων ο διαφημιζόμενος δεν είναι ενήμερος για το περιεχόμενο των εκπομπών. Η θεματολογία των εκπομπών δεν είναι εκ προοιμίου γνωστή και τονίζουμε ξανά ότι η επιλογή που κάνουμε ως διαφημιζόμενοι αφορά στη χρονική ζώνη στην οποία θα προβληθούν τα προϊόντα μας.
Στο πρόγραμμα τηλεοπτικών εμφανίσεων των προϊόντων της εταιρείας μας δεν έχει προγραμματιστεί περαιτέρω διαφήμιση στην τηλεοπτική εκπομπή "Ελεύθερος Σκοπευτής" στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΙ.
Σε κάθε περίπτωση θα θέλαμε να γίνει σαφές ότι η διαφημιστική μας παρουσία σε μια εκπομπή δεν σημαίνει ότι επικροτούμε, υιοθετούμε ή συμφωνούμε με τις απόψεις και αντιλήψεις που εκφράζονται κατά τη διάρκεια της.
Παραμένουμε στη διάθεση σας και ελπίζουμε η παρούσα επικοινωνία να συμβάλλει ώστε να συνεχίσετε να δείχνετε έμπρακτα το ενδιαφέρον σας για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες υψηλής ποιότητας του Ομίλου Σφακιανάκη.
Μελισσοκομική Δωδεκανήσου
Οφείλουμε να σας ενημερώσουμε ότι το διαφημιστικό πρόγραμμα για το Μελεκούνι, παραδοσιακό γλυκό της Ρόδου, δεν καθορίζεται από εμάς. Είναι τυχαία η επιλογή εκπομπών προβολής της διαφήμισης και μόνο ένα σποτάκι μας έπεσε στη ζώνη της προαναφερόμενης εκπομπής. Δεν είμαστε χορηγοί αυτής της εκπομπής, απλώς όσοι διαφημίζονται μέσα στην εκπομπή εμφανίζονται χορηγοί (όπως και σε κάθε εκπομπή, σε κάθε κανάλι).
Δεν έχει προγραμματιστεί από την εταιρία μας άλλη διαφημιστική εμφάνιση στη συγκεκριμένη εκπομπή.
Έτσι και αλλιώς είμαστε μια μικρή ελληνική επιχείρηση από την επαρχία με πολύ μικρή δυνατότητα προβολής. Λυπούμαστε που βρεθήκαμε στη θέση να απολογούμεθα, αλλά δεν είμαστε υπεύθυνοι σε καμία περίπτωση για το περιεχόμενο των εκπομπών.
Γερμανός
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε τα εξής όσον αφορά την επιλογή διαφημιστικού χρόνου στην τηλεόραση:
Όταν προγραμματίζουμε την προβολή μας στα τηλεοπτικά κανάλια δεν επιλέγουμε εκπομπές, αλλά ζώνες (χρονικά διαστήματα μέσα στην ημέρα) με βάση την τηλεθέασή τους στα κοινά που στοχεύουμε.
Είναι πολύ πιθανό να γνωρίζουμε την εκπομπή στην οποία θα προβληθεί μια διαφήμισή μας με βάση τον αρχικό προγραμματισμό των καναλιών, αλλά υπάρχει και μεγάλη πιθανότητα να μηγνωρίζουμε γιατί η αγορά του εν λόγω τηλεοπτικού χρόνου έγινε τελευταία στιγμή. Στην περίπτωση που γνωρίζουμε την εκπομπή στο πλαίσιο της οποίας θα προβληθεί το διαφημιστικό μας spot δεν σημαίνει ότι γνωρίζουμε και το περιεχόμενό της.
Τα τηλεοπτικά κανάλια για να καταγράψουν τους διαφημιζομένους ενός διαφημιστικού Break είναι υποχρεωμένα να δημιουργούν μία οθόνη με την παρουσία όλων των διαφημιζομένων, την οποία ονομάζουν «κάρτα χορηγίας». Επομένως, οι διαφημιζόμενοι που παρουσιάζονται στην «κάρτα χορηγίας» δεν είναι χορηγοί, αλλά διαφημιζόμενοι.
ΡΟΤΑ ΑΕ
Ευχαριστούμε για το e-mail και τα σχόλιά σας. Σε απάντηση των παρατηρήσεων σας, θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι η εταιρεία μας δεν γνώριζε ούτε το περιεχόμενο ούτε τη σύνθεση του πάνελ της εκπομπής «Ελεύθερος Σκοπευτής» που προβλήθηκε από το τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ με παρουσιαστή τον κο Τράγκα. Ο προγραμματισμός της διαφήμισης μας, για τη συγκεκριμένη χρονική ζώνη, είχε γίνει από την διαφημιστική εταιρεία μας πολύ καιρό πριν την μετάδοση της εν λόγω εκπομπής και όπως στην περίπτωση σχεδόν όλων των ζωντανών δημοσιογραφικών ειδησεογραφικών μεταδόσεων, το αντικείμενο συζήτησης και οι προσκεκλημένοι δεν μας είχαν γνωστοποιηθεί.
Επίσης θα θέλαμε να διευκρινίσουμε ότι η εταιρεία μας δεν ήταν και δεν είναι χορηγός της εκπομπής αλλά διαφημιζόμενος στο σταθμό ΣΚΑΪ όπως και σε όλα τα άλλα τηλεοπτικά κανάλια.
Lidl Hellas
Η επικοινωνία της Lidl Hellas στα ΜΜΕ ακολουθεί ένα διαφημιστικό πλάνο με παρουσία σε πολλά και διαφορετικά έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα και δεν υπόκειται, δεν αποσκοπεί, και δεν εξυπηρετεί κάποια πολιτική πεποίθηση ή παράταξη. Αντιθέτως, η οποιαδήποτε αναφορά τύχει να πλαισιώνει το λογότυπο της Εταιρείας είναι εντελώς τυχαία και δεν συμβολίζει κάποια αρχή ή πιστεύω της Εταιρείας.
AB Βασιλόπουλος
Η ΑΒ Βασιλόπουλος αγόρασε διαφημιστικό χρόνο στο τηλεοπτικό κανάλι ΣΚΑΙ μη γνωρίζοντας το περιεχόμενο της εκπομπής και τους προσκεκλημένους της. Η εκπομπή αυτή όπως ενημερωθήκαμε από τον Σταθμό δεν ήταν προσχεδιασμένη και ήταν τέτοια η ροή που δεν ήταν δυνατό να προβλεφθεί και να διακοπεί.
Σας ευχαριστούμε για την επισήμανση σας και σας διαβεβαιώνουμε ότι θα το λάβουμε σοβαρά υπόψη μας στο μέλλον.
ΕΚΟ
Η ΕΚΟ ΑΒΕΕ, θυγατρική των Ελληνικών Πετρελαίων, αγόρασε τηλεοπτικό διαφημιστικό χρόνο στο κανάλι ΣΚΑΙ μη γνωρίζοντας το περιεχόμενο της εκπομπής και τους προσκεκλημένους της ώστε έγκαιρα να αποσυρθεί το σχετικό διαφημιστικό σποτ.
Σας ευχαριστούμε για την επισήμανση σας και σας διαβεβαιώνουμε ότι ήδη το έχουμε λάβει σοβαρά υπόψη μας.
FIAT
Η Fiat Group Automobiles Hellas θα ήθελε να σας ενημερώσει ότι η διαφημιστική μας εταιρεία προγραμματίζει τις εμφανίσεις των διαφημιστικών μηνυμάτων για το μήνα που ξεκινάει στο τέλος του προηγούμενου μήνα. H επιλογή των εκπομπών για την εμφάνισή τους γίνεται χωρίς ούτε η διαφημιστική μας εταιρεία αλλά ούτε και εμείς να γνωρίζουμε εκ των προτέρων το περιεχόμενο αυτών των εκπομπών και βεβαίως, δεν είναι δυνατόν να παρέμβουμε.
Τέλος, να διευκρινίσουμε ότι η FGAH δεν είναι χορηγός της εκπομπής αλλά όπως μας ενημερώνουν οι διαφημιστές μας, η κάρτα με τα ονόματα των διαφημιζόμενων που εμφανίζεται στο τέλος κάθε τηλεοπτικού προγράμματος αποτελεί πρακτική των τηλεοπτικών σταθμών να καταγράψουν τις εταιρείες που συμμετείχαν με διαφημιστικό μήνυμα στην εκπομπή.
Σας ευχαριστούμε θερμά για την επισήμανσή σας και σας διαβεβαιώνουμε ότι ήδη το έχουμε λάβει υπόψη μας.
Καραμολέγκος
Θα ήθελα να σας ενημερώσω πως το πλάνο αγοράς τηλεοπτικού χρόνου της εταιρείας μας, καταρτίζεται σε μηνιαία βάση, χωρίς να γνωρίζουμε την ειδική θεματολογία των εκπομπών.
Ειδικότερα, πρόκειται για ένα μηνιαίο πλάνο προβολής διαφημιστικών μηνυμάτων, το οποίο καταρτίζεται σε συνεργασία με τις εκάστοτε συνεργαζόμενες διαφημιστικές εταιρίες (δεν έχουμε απευθείας επαφή με τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης) και ως εκ τούτου, δε θα μπορούσαμε να γνωρίζουμε την ακριβή θεματολογία κάθε εκπομπής.
Σε κάθε περίπτωση, θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για την επικοινωνία σας μαζί μας και θα θέλαμε να γνωρίζετε ότι λαμβάνουμε πολύ σοβαρά υπ' όψιν μας την παρατήρησή σας.
Παραμένουμε στη διάθεσή σας τηλεφωνικά ή μέσω e-mail για οποιαδήποτε άλλη απορία ή διευκρίνιση.>>
Εφιάλτες δημοσιογράφοι, δυστυχώς, υπάρχουν ουκ ολίγοι. Αλλά αυτό που λείπει στο τόπο είναι αληθινή δημοσιογραφία.
Μήνυμα στήριξης στον Τράγκα από όλους εμάς που άσχετα με το τι λέει ή το τι ευαγγελίζετε ο Τράγκας (ελεύθερη δημοσιογραφία και δημοκρατία, είναι συνυφασμένες έννοιες) θα πρέπει να βλέπουμε ανελλειπώς τις εκπομπές του, κάτι που προσωπικά εφαρμόζω εδώ και καιρό και παράλληλα να προτρέπουμε τους φίλους μας να παρακολουθούν την εκπομπή του. Απλά, φτάνει να λέμε ο Τράγκας είπε στην εκπομπή του, αυτό ή εκείνο στη παρέα μας, ώστε να κινούμε το ενδιαφέρον τους γύρω από αυτό έστω και για "πλάκα".
Σκοπός μας είναι να πάρουν το "μάθημά τους" οι διαφημιστές-Ιλουμινάτοι...! Φυσικό επακόλουθο μιας τέτοιας ενέργειας θα είναι να ακολουθήσουν αρκετοί καλοί δημοσιογράφοι το παράδειγμα "Τράγκα" αφού πουλάει, γιατί υπάρχουν και από αυτούς, μόνο που δεν φαίνονται ή δεν είναι δημοσιογράφοι της ...μοδός.
Η δύναμη είναι στο "χέρι μας" ή μάλλον στο τηλεκοντρόλ μας !!! Ο ΩΧΑΔΕΛΦΙΣΜΟΣ φτάνει, αρκετά έβλαψε τον τόπο ΜΑΣ.
Σελίδες
- ΑΡΧΙΚΗ
- ιστορία της Καλαμάτας
- ιστορία "διδάσκουσα"
- ανδρών επιφανών
- ιστορίες του Χότζα
- περί Μασονίας
- Ιστορία Θουρίας
- Κοσμάς ο Αιτωλός
- ελλ. ιστορία του '21 [τουρκκή άποψη]
- ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΙΤΣΙΟΣ (λοχίας ελληνικού στρατού): "ΗΡΩΑ...
- ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ ΦΩΤΟ
- Χριστόφορος Παπουλάκος
- Ελληνική γλώσσα
- «Διαίρει και βασίλευε»
- Μια ζωντανή ιστορία (*)
- Ο Καιάδας (Η αλήθεια)
- ΝΟΜΟΣ ΤΟΥ ΜΕΡΦΙ
- Σκερντέρμπεης (Αλβ.)
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου